Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
53 kayıt.
Ziyaretçi Ziyaretçi üzerine yazdı 3 Temmuz 2009
sayın site sahibi Ben 50 yaşında,frasızca öğretmeni ve zaman zaman mütercim tercumanlık yapan bir bayanım.Bundan 20 sene önce yine Uğur hocamızın İzmir de SITA LEARNİNG ingilizce eğitim kursunu bitirdim,inanilmaz zevkli ve rahatlatıcı bir programdı,hatta panik atak şkayetim vardı,onu bile dersler... Devamını oku
sayın site sahibi Ben 50 yaşında,frasızca öğretmeni ve zaman zaman mütercim tercumanlık yapan bir bayanım.Bundan 20 sene önce yine Uğur hocamızın İzmir de SITA LEARNİNG ingilizce eğitim kursunu bitirdim,inanilmaz zevkli ve rahatlatıcı bir programdı,hatta panik atak şkayetim vardı,onu bile dersler ve kasetlerdeki rahatlama ve gevşeme teknikleri ile geçirip atlattım çok şükür....ne yazıkki artık hocamın bu kursu İzmirimizde yok,olsa yine sırf rahatlamak ve tekrarlamak için giderdim. Sevgiyle kalın herkeze özellikle tavsiye ederim Gül Maro... Collapse
Lütfen bekleyin...
Elif Elif üzerine yazdı 5 Mayıs 2009
Yeni Kitabınız Uğur Bey, yeni bir kitap daha yazdığınızı öğrendim. Önceki kitaplarınızın başarısını bilen eski bir öğrenciniz olarak, bu kitabınızın ne boyutta olabileceğini tahmin bile edemiyorum. Yıllardır beyin, hafıza ve öğrenme tekniklerini önemseyen ve bu tekniklere göre ders kitapları yazan... Devamını oku
Yeni Kitabınız Uğur Bey, yeni bir kitap daha yazdığınızı öğrendim. Önceki kitaplarınızın başarısını bilen eski bir öğrenciniz olarak, bu kitabınızın ne boyutta olabileceğini tahmin bile edemiyorum. Yıllardır beyin, hafıza ve öğrenme tekniklerini önemseyen ve bu tekniklere göre ders kitapları yazan biri olduğunuza göre bu kitap artık çok özel oluyordur. Bittiğinde kısmet olursa bir tane edinmek isterim. Size sağlıklı ve uzun ömür diler, ellerinizden öperim.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Esra Eser Esra Eser üzerine yazdı 4 Mayıs 2009
Eğitiminizin ve kitaplarınızın Geçerliliği Sevgili Hocam sizin bu kitaplarınızın bence milli eğitim okullarında okutulması gerekir. O kadar süre okullarda hep aynı düzen ve hep aynı başarısızlık devam ediyor. Sizin sisteme geçilse en azından öğrenmek isteyen bütün çocuklar öğrenebilir. Bu var... Devamını oku
Eğitiminizin ve kitaplarınızın Geçerliliği Sevgili Hocam sizin bu kitaplarınızın bence milli eğitim okullarında okutulması gerekir. O kadar süre okullarda hep aynı düzen ve hep aynı başarısızlık devam ediyor. Sizin sisteme geçilse en azından öğrenmek isteyen bütün çocuklar öğrenebilir. Bu var olan şekilde öğrenmek isteyenlerin öğrenemediği gibi hiç öğrenme hevesi de çocuklarda oluşmuyor. Her ders için öğretmen tutuluyoruz İngilizce için de peki özel öğretmen ne yapıyor, sizin sistemi taklit eden bir ders yapmaya çalışıyor.(tabii imkanları varsa yoksa okuldakini tekrarlıyor) Baştan sizin sistem uygulansa hiç sıkıntı olmayayacak bence. Sevgiyle kalın ESER... Collapse
Lütfen bekleyin...
Metin Yalcin Metin Yalcin üzerine yazdı 3 Mayıs 2009
Sevgi ve Saygi Degerli hocam, size sevgi ve saygilarimi sunuyorum. Benim ve ulke insanlari icin yaptiklariniza cok ama cok tesekkur ederim. umarim zahmetlerinizin karsiligini gorursunuz. Beni hatirlayamaya bilirsiniz. Ben yillar once ulke disinda egitim alabilmek icin sizden ingilizce ogrenmistim sayenizde... Devamını oku
Sevgi ve Saygi Degerli hocam, size sevgi ve saygilarimi sunuyorum. Benim ve ulke insanlari icin yaptiklariniza cok ama cok tesekkur ederim. umarim zahmetlerinizin karsiligini gorursunuz. Beni hatirlayamaya bilirsiniz. Ben yillar once ulke disinda egitim alabilmek icin sizden ingilizce ogrenmistim sayenizde her zorlugu astim. Ellerinizden operim.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Ziyaretçi Ziyaretçi üzerine yazdı 28 Nisan 2009
VİDEOLAR Sayfanızda yer alan videolardan çok yaralanıyorum teşekkür ederim. Önceleri çok hızlı geçiyor diye düşünmüştüm daha sonra istenirse durdurup tekrar devam edebileceğimi gördüm. Ancak sesli olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum. belki ilerde seslisini de yaparsınız. Genelde kursların sayfaları sizinki... Devamını oku
VİDEOLAR Sayfanızda yer alan videolardan çok yaralanıyorum teşekkür ederim. Önceleri çok hızlı geçiyor diye düşünmüştüm daha sonra istenirse durdurup tekrar devam edebileceğimi gördüm. Ancak sesli olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum. belki ilerde seslisini de yaparsınız. Genelde kursların sayfaları sizinki gibi değil. Diğer sayfaları da dikkatle inceledim bana bayağı faydalı oldu. özellikle altın öğütler bölümü İngilizce konuşmaktan çekincemi tekrar gözden geçirmemi sağladı. Saygılarımı sunarım.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Levent Yıldız Levent Yıldız üzerine yazdı 14 Nisan 2009
Doğrugüven-Doğru sistem İngilizce öğrenmek konusunda çoğu kimsenin yaşadıklarını bende yaşadım.Gitmiş olduğum diğer kurslarda ilerleme kaydedemiyordum.Arkadaşımın tavsiyesiyle değerli hocam Uğur Doğrugüven ve Mustafa Bey'le tanıştım.O günden sonra her şey kendiliğinden çözüldü.Yabancı dilin nasıl öğretileceğini,neden öğrenemediğimi ve eksiklerimi fark ettim.İngilizceyi İngilizce olarak... Devamını oku
Doğrugüven-Doğru sistem İngilizce öğrenmek konusunda çoğu kimsenin yaşadıklarını bende yaşadım.Gitmiş olduğum diğer kurslarda ilerleme kaydedemiyordum.Arkadaşımın tavsiyesiyle değerli hocam Uğur Doğrugüven ve Mustafa Bey'le tanıştım.O günden sonra her şey kendiliğinden çözüldü.Yabancı dilin nasıl öğretileceğini,neden öğrenemediğimi ve eksiklerimi fark ettim.İngilizceyi İngilizce olarak değil de,Türkçe anlatımla da daha iyi bir şekilde öğrenilebilineceği dil öğrenmenin sanılanın aksine çok zor olmadığını bu sistemle yeterince çalışarak başarıya ulaşılacağını gördüm. Benden dil eğitimimde ve diğer konularda yardımlarını esirgemeyen değerli hocam Uğur DOĞRUGÜVEN'e ve Mustafa Bey'e teşekkür ediyorum.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Neriman Neriman üzerine yazdı 7 Nisan 2009
İngilizce kursu Türkiye'de ingilizce kurslarına gidip de İngilizce öğrenebilen çok azdır. Öğrenebilen derken okuma, yazma özellikle konuşma ve anlama yeteneğini kastediyorum. Sizin eğitim sisteminizi ve kitaplarınızı görünce önce çok şaşırdım. Bize yıllarca İngilizce İngilizce olarak öğrenilir dendiğinden Türkçe açıklamalar ve... Devamını oku
İngilizce kursu Türkiye'de ingilizce kurslarına gidip de İngilizce öğrenebilen çok azdır. Öğrenebilen derken okuma, yazma özellikle konuşma ve anlama yeteneğini kastediyorum. Sizin eğitim sisteminizi ve kitaplarınızı görünce önce çok şaşırdım. Bize yıllarca İngilizce İngilizce olarak öğrenilir dendiğinden Türkçe açıklamalar ve Türkçe cümle çevirileri bana yanliş bir uygulama gibi geldi. Sonra sizlerle konuşunca anladım ki İngiliz'ler kendi kitaplarını satabilmek ve kendi vatandaşlarına 3. dünya dedikleri ülkelerde iş imkanı sağlamak için bu söylevi bize benimsetmişler. Peki bu iş İngiltere de veya ABD de nasıl oluyor orada insanlar öğrenemiyor mu sorusu kafa takıldı. Oraya gidip İngilizce öğrenmiş bir çok insan tanıyorum ben dedim. Bana hak verdiniz ama ne kadar sürede ve ne kadar emekle benim beğendiğim seviyeye geldiklerini hesap edince çok masraflı olduğu ortaya çıktı. Hele belirli bir altyapı olmadan bu işe kalkanların para, emek ve zaman harcamaları daha da fazlalaşıyor. Hayatımda bazı karalarım bana yaşam tarzımı bile değiştirecek boyutta olmuştur. Bunlardan biri de sizinle eğitime başlama kararım oldu. Şimdi hiç İngiltereye gitmeden sizlerin eğitim sisteminizden faydalanarak İngilizce öğrendim. O hayranlıkla dinlediğim insanlarla İngilizce sohbet ediyorum. İş hayatımı da İngilizce sürdürüyorum. Bütün dünyayla yazışıyor ve alış veriş yapabiliyorum. Size çok teşekkür ederim. Başta benim gibi düşünenlere gelince Söyleyeceğim şu: İngilizce'yi İngilizce olarak öğretmeye çalışan kurum ve sistemler bile yabancılara Türkçe öğretmek için İngilizce açıklamalı kitaplar kullanıyorlar. Acaba neden?... Collapse
Lütfen bekleyin...
Ekenel Ekenel üzerine yazdı 27 Mart 2009
teşekkürler İngilizce bir zamanlar benim içinde asla çözemediğim bilmece gibiydi .İngilizceyi ingilizce öğrenmek gibi mantık dışı sistemler Turkiye'de ne yazıkki çok yaygın .Dilin mantıgını anlamadan ezbere kalıplar uzerine kurulan bu sistemlerde dil öğrenmek bihayli karışık ve zor ;ayrıca sistemler ezbere... Devamını oku
teşekkürler İngilizce bir zamanlar benim içinde asla çözemediğim bilmece gibiydi .İngilizceyi ingilizce öğrenmek gibi mantık dışı sistemler Turkiye'de ne yazıkki çok yaygın .Dilin mantıgını anlamadan ezbere kalıplar uzerine kurulan bu sistemlerde dil öğrenmek bihayli karışık ve zor ;ayrıca sistemler ezbere dayandıgı ve gramer bölümleri birbirinden kopuk oldugundan çok kolay unutuluyor. Ugur dogruguven sistemiyle 3 yıl önce tanıştım beynimdeki birbirinden kopuk onlarca bilgi birleşti ve ingilizcenin olmazsa olmazları bu sistem sayesinde oturdu .Kelimeleri cümlelerde tekrarlarla ve örnekleklerle beyne kazıdığından kalıcı bir öğretim sağlıyor Ticari kurumlarda bulamayacagınız ilgi ve sevecenlikle ingilizceyi tam anlamıyla bu kurumda öğrendim .Kendilerine çok teşekkür eder ingilizce ögrenmek isteyen herkese bu kurumu tavsiye ederim Batuhan Ekenel... Collapse
Lütfen bekleyin...
SEVDA KOÇTAŞ SEVDA KOÇTAŞ üzerine yazdı 14 Mart 2009
UĞUR DOĞRUGÜVEN KİMDİR? Kendileriyle ve sistemiyle yıllar önce tanışmıştım...ve tanışma öncesine kadar da onlarca dil kursu tanıdığımı da belirtmeliyim...Birsürü sistem, öğretmen sonrası Doğrugüveni tanımamla , herşey inanılmaz kolaylaştı...Kendileri hatırlamazlar ama ben hiç unutmadım ne eğitim sistemini ne de ticari kaygıdan... Devamını oku
UĞUR DOĞRUGÜVEN KİMDİR? Kendileriyle ve sistemiyle yıllar önce tanışmıştım...ve tanışma öncesine kadar da onlarca dil kursu tanıdığımı da belirtmeliyim...Birsürü sistem, öğretmen sonrası Doğrugüveni tanımamla , herşey inanılmaz kolaylaştı...Kendileri hatırlamazlar ama ben hiç unutmadım ne eğitim sistemini ne de ticari kaygıdan uzak, inanılmaz dürüst, içten ve yapıcı tarzlarını... Çok memnun kaldığım için de benimle beraber birçok arkadaşım da kursa gelmişti o dönem. Hepsinin ortak düşünceside benimle aynıydı...Sevgili Ugur hocam, sizi hiç unutmadım, öğretmenlerinizi de hiç ... SONSUZ SAYGI VE SEVGİLERİMLE O GÜZEL ELLERİNİZDEN ÖPÜYOR, SAĞLIĞINIZA DUALAR EDİYORUM... İYİ Kİ SİZİ TANIDIM, İYİ Kİ TEKRAR SİZİ BULDUM... EN YAKIN ZAMANDA GÖRÜŞMEK ÜMİDİYLE, SAYGI VE SEVGİLERİMLE,... Collapse
Lütfen bekleyin...
Erhan ÖZDENOĞLU Erhan ÖZDENOĞLU üzerine yazdı 9 Mart 2009
Tarif ve teşekkür. Mustafa Bey'i ve bu eğitim kurumunu tanıdığıma gerçekten çok memnunum. Büyük emek ve birikim sonucu oluşturulmuş bir sistem,anlaşılması en kolay hale getirilerek kendi dilimizde öğretime sunulmuş.Böylece öğrendiğimiz herşeyi gerekçeleriyle öğrenmiş ve kalıcı bilgi elde etmiş oluyoruz.Memnuniyetimin göstergesi... Devamını oku
Tarif ve teşekkür. Mustafa Bey'i ve bu eğitim kurumunu tanıdığıma gerçekten çok memnunum. Büyük emek ve birikim sonucu oluşturulmuş bir sistem,anlaşılması en kolay hale getirilerek kendi dilimizde öğretime sunulmuş.Böylece öğrendiğimiz herşeyi gerekçeleriyle öğrenmiş ve kalıcı bilgi elde etmiş oluyoruz.Memnuniyetimin göstergesi olarak ben,eşim ve kızımla birlikte bu eğitimi almaktayız.Özellikle Mustafa Bey'in ve Eşi'nin eğitimi gönüllerini katarak vermeleri bizlerde tesir ve kalıcılık bakımından etkisini iki kat artırıyor.Gerçekten öğrenmek isteyenlerin zaman ve bedellerinin tam kaşılığını alacaklarına yürekten inanıyorum. Tabiki eğitim belirli bir sürec alıyor. Bu sürecin değişkenliği bizim gayret ve çabalarımızla doğru orantılı oluyor. Eksiklik oluştuğunda kendimde olduğunu görüyor ve yaşıyorum. Sistemde şahsım adına eksiklik göremedim. Sistem kurucusu olan Uğur DOĞRUGÜVEN Bey'e kazandırdığı bu hizmetlerden dolayı teşekkür eder ve saygılarımı sunarım. Uğur Bey'i ve sistemini layıkıyla temsil eden Mustafa Bey'e eğitimciliğinden ve adamlılğından ötürü özellikle teşekkür ederim. Erhan ÖZDENOĞLU Mimar... Collapse
Lütfen bekleyin...
Neşe Özyürek Neşe Özyürek üzerine yazdı 8 Mart 2009
Merhaba Hiçbirşey bilmeyerek gelmedim belki Uğur Doğrugüven kursuna ama yine de ne bilip ne bilmediğimi bilmiyordum galiba. Bildiklerim de öylesine dağınık(mış) ki. Benim için bir yapboz yapmaya çalışmak gibi oldu. Karmakarışık duran parçaların biraraya gelip resmin yavaş yavaş şekillendiğini, ortaya... Devamını oku
Merhaba Hiçbirşey bilmeyerek gelmedim belki Uğur Doğrugüven kursuna ama yine de ne bilip ne bilmediğimi bilmiyordum galiba. Bildiklerim de öylesine dağınık(mış) ki. Benim için bir yapboz yapmaya çalışmak gibi oldu. Karmakarışık duran parçaların biraraya gelip resmin yavaş yavaş şekillendiğini, ortaya çıktığını düşünüyorum. Tabi bir de aslında ne kadar çok eksik parça olduğunu farkediyorum. Öğrenmenin sonu yok, o resim hiç bir zaman tam anlamıyla bitmeyecek, her zaman üstüne ekleyebileceğiniz ayrıntılar olacak belki ama en azından resmin bütününü görebilmek için eğitimim devam ediyor. Bütün bu süreçte bana yardımcı olmuş ve halen olan hocalarıma da emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Müge Aydın Müge Aydın üzerine yazdı 4 Mart 2009
Dogru Adres "Yabancı Dili Turkiye'de ögretebilen dogru ve tek adres Ugur Dogrugüven Eğitim Kurumudur" diyerek iddialı ve bir o kadarda emin olduğum bir düşüncemi sizlerle paylaşmak isterim. Web sitesini detaylı incelerseniz Ugur Bey'in yıllarca ögrenme ve ögretme yöntemleri üzerinde ne... Devamını oku
Dogru Adres "Yabancı Dili Turkiye'de ögretebilen dogru ve tek adres Ugur Dogrugüven Eğitim Kurumudur" diyerek iddialı ve bir o kadarda emin olduğum bir düşüncemi sizlerle paylaşmak isterim. Web sitesini detaylı incelerseniz Ugur Bey'in yıllarca ögrenme ve ögretme yöntemleri üzerinde ne kadar özenli çalıştığını ve ondan eğitim alan kişilerin yorumlarını okuyabilirsiniz. Ugur Dogrugüven kurumu ile ilk tanıştığımda kendi adıma aldığım ve çok etkilendiğim ilk mesajı silerle paylaşmak isterim. "önce derdini anlatmalı sonra kendini geliştirmelisin" olmuştu. Bir turist size "ben var kadıköye gitmek istemek" dediğinde onun gramer hatalarına mı dikkat edersiniz yoksa ona yardımcı olmaya mı? Elbetteki yardımcı olmaya, sorusunu cevaplamaya çalışırsınız. Kendimizi bir turist olarak görmeye başlar, sistemin yardımı ile çok kelime öğrenir çok cümle kullanırsanız yürümeye henüz başlayan bir çocuk edasıyla ve azimle kafanızda büyüyen "bu yabanci dil işini halletmek" sıkıntısını üzerinden atarsınız. Ugur Dogrugüven kurumu size bu yolda her zaman destek olacak ve sizi bol bol konuşturmaya teşvik edecektir. Hatta bu kadar kısa sürede nasıl bu kadar gelişme sağladığınıza sizde şaşıracaksınız, bizim şaşırdığımız gibi 🙂 Toparlamak gerekirse, sıfır olarak başladığım yabancı dilimde, Simultane ve Tiyatral eğitimleri akabinde gerek sosyal gerek iş hayatında kendimi rahatça ifade edebilmekteyim. Dunya vatandaşı olma hazzını yaşatan Uğur Bey'e ve tüm ekibine sonsuz teşekkürler!... Collapse
Lütfen bekleyin...
Golman Golman üzerine yazdı 2 Mart 2009
Good site Nice site, but is too heavy.
Good site Nice site, but is too heavy.... Collapse
Lütfen bekleyin...
CC. KORAY CC. KORAY üzerine yazdı 25 Şubat 2009
DOĞRU EĞİTİM ALINDIĞI ZAMAN ORTAYA ÇIKAN GERÇEK Yaklaşık olarak dört aydır DOĞRUGÜVEN eğitim kurumunda ingilizce öğrenimine devam eden kişi olarak temel hazırlık kitabını bitirmiş express kitabına geçmiş durumdayım.Yola sıfır ingilizce ile başlamış olup doğrugüven eğitim sistemi ile şu an gelmiş... Devamını oku
DOĞRU EĞİTİM ALINDIĞI ZAMAN ORTAYA ÇIKAN GERÇEK Yaklaşık olarak dört aydır DOĞRUGÜVEN eğitim kurumunda ingilizce öğrenimine devam eden kişi olarak temel hazırlık kitabını bitirmiş express kitabına geçmiş durumdayım.Yola sıfır ingilizce ile başlamış olup doğrugüven eğitim sistemi ile şu an gelmiş olduğum noktaya baktığım zaman inanin kendimle gurur duyar hale gelmiş bulunmaktayım.Bu gururu bana sağlayan emeği geçmiş herkese şimdiden çok ama çok teşekkür borçluyum.Kendimi diğer kurumlarda ingilizce öğrenimi alan arkadaşlarımla kıyasladığım zaman inanın bir değil iki değil 3 sıfır önde olduğumu size söyleyebilirim.Burada kısa zamanda çok şey öğrendim öğrenmeye devam edeceğim.Burada ingilizce öğrenimiyle birlikte hayata bakış açınızında değiştiğini göreceksiniz.Buda size çalışma zevki ve heyecanı sağlamakta olup başarıyı getirmektedir.Hepimiz günlük hayatta bir çok kelime kullanıyoruz ama hangisinin doğru hangisinin yanlış hangisinin nerede nasıl kullanıcağını iyi biliyormuyuz acaba?Burada İngilizce öğrenirken aynı zamanda hangi kelimeyi nerede nasıl konuşucağımızı tam anlamıyla doğru olarak öğreniyorsunuz.HERKESE TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Önder İnce Önder İnce üzerine yazdı 23 Şubat 2009
Sevgili hocam ve Dostum: Uğur hocam... Hepimizin hayatında rol alan "birileri" vardır. Bu "birileri" söyledikleriyle, size destekleriyle, yönlendirmesiyle ya da sadece hayatınızda varolmalarıyla hayatınızı etkiler. Ve siz bunları unutmazsınız. Umarım unutmazsınız zira unutursanız "ihanet" edersiniz. Benimde hayatımda "birileri" oldu. O... Devamını oku
Sevgili hocam ve Dostum: Uğur hocam... Hepimizin hayatında rol alan "birileri" vardır. Bu "birileri" söyledikleriyle, size destekleriyle, yönlendirmesiyle ya da sadece hayatınızda varolmalarıyla hayatınızı etkiler. Ve siz bunları unutmazsınız. Umarım unutmazsınız zira unutursanız "ihanet" edersiniz. Benimde hayatımda "birileri" oldu. O birileri, kimi zaman "abilerim", oldu, kimi zaman "dostlarım" çoğu zaman da "hocalarım". Sevgili, hocam, aynı zamanda "dostum", Uğur hocam da bu "biri"sidir. Önemlidir. Değerdir. En büyük reklam olan tavsiye üzerine gittim. Sadece ders değil hayatı da çalıştık. Sınavı geçtim, hayata "gol" attım. Ben belgesel hazırladım o izledi, eleştirdi. Haber yaptım, yorumladı. Mutlu oldum. Not ettim. Çokça paylaştık. Ben yazdım o dinledi, o konuştu ben yaşadım. Çokça konuştuk. Hayata dair düşünceleri paylaştık. İktirada, muktedirlere öfkelendik. Konuştukça kızdık. Birbirimize destek verdik. Sanırım o daha ağır bastı.Kilo farkımız var:) Çok beklettim kendinisi. Sabır gösterdi. Çok yordum. Dile bile getirmedi. Sevgili hocam ve "dostum" iyiki varsınız. Çokça kalın, güzel kalın. Ellerinizden Öperim... Saygılarımla. Önder.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Selma Selma üzerine yazdı 23 Şubat 2009
öğrenme zevki İngilizceyi gerçekten öğrenmek istiyor musunuz?Cevabınız evetse kesinlikle doğru adrestesiniz.Uğur Doğrugüven tekniği ile Türkçe düşündüğünüzü İngilizce söylemeyi öğreniyorsunuz.Ben daha önce böyle bir tekniğin bana ne kazandıracağından açıkçası pek emin değildim.Ama öğrenmeye devam ettikçe,emek verdikçe öğrendiklerinizin daha kalıcı olduğunu görüyorsunuz... Devamını oku
öğrenme zevki İngilizceyi gerçekten öğrenmek istiyor musunuz?Cevabınız evetse kesinlikle doğru adrestesiniz.Uğur Doğrugüven tekniği ile Türkçe düşündüğünüzü İngilizce söylemeyi öğreniyorsunuz.Ben daha önce böyle bir tekniğin bana ne kazandıracağından açıkçası pek emin değildim.Ama öğrenmeye devam ettikçe,emek verdikçe öğrendiklerinizin daha kalıcı olduğunu görüyorsunuz ve kendinize güveniniz artıyor.Öğretmeninizin tecrübe ,bilgi ve becerisinin çok önemli olduğunu ise, bilmem söylememe gerek var mı?.Bundan daha fazla ne beklenebilir ki...... Collapse
Lütfen bekleyin...
Sedef Kantoğlu Sedef Kantoğlu üzerine yazdı 22 Şubat 2009
Teşekkürler hocam Ben uğur hocayla bu sene ingiltere'de master eğitimi alan kuzenimin tavsiyesiyle tanıştım.Ugur hocayla yaklaşık 6 aydır ielts için birebir çalışıyoruz ve kat ettiğimiz yola bakınca,ne kadar doğru bir tavsiye almış olduğumu şimdi daha iyi görüyorum.Daha evvelde ingilizce kurslarına... Devamını oku
Teşekkürler hocam Ben uğur hocayla bu sene ingiltere'de master eğitimi alan kuzenimin tavsiyesiyle tanıştım.Ugur hocayla yaklaşık 6 aydır ielts için birebir çalışıyoruz ve kat ettiğimiz yola bakınca,ne kadar doğru bir tavsiye almış olduğumu şimdi daha iyi görüyorum.Daha evvelde ingilizce kurslarına gitmiş,hazırlık okumuş ve dersler almıştım;fakat uğur hocanın tekniği diğer yöntemlerden çok daha farklı ve kesinlikle daha faydalı.Ayrıca Uğur hoca sadece iyi bir öğretmen değil,insan olarakta hayat tecrübesi ve birikimiyle çok değerli biri.Ezber yapıp ingilizce öğrenmek yerine,ingilizceyi öğrenebilmek için önce türkçeyi iyi bilmem gerektiğini,açıklayamadığım kelimenin benim olmadığını hocamdan öğrendim.Ieltsi alacağımdan eminim ,emeğiniz için şimdiden çok teşekkürler hocam...... Collapse
Lütfen bekleyin...
Ayşe Ersan Ayşe Ersan üzerine yazdı 20 Şubat 2009
Teşekkür Ben oldukça eski bir öğrenci olarak herkese merhaba diyorum ve önce Uğur Doğrugüven'e ve ekibindeki tüm öğretmenlere teşekkür etmek istiyorum. Çünkü İngilizce'nin ne kadar zengin ve öğrenilmesi keyifli bir dil olduğunu öğrettiler. Ve yine öğrettiler ki Türkçe'yi iyi bilmeyen... Devamını oku
Teşekkür Ben oldukça eski bir öğrenci olarak herkese merhaba diyorum ve önce Uğur Doğrugüven'e ve ekibindeki tüm öğretmenlere teşekkür etmek istiyorum. Çünkü İngilizce'nin ne kadar zengin ve öğrenilmesi keyifli bir dil olduğunu öğrettiler. Ve yine öğrettiler ki Türkçe'yi iyi bilmeyen bir öğretmenin, İngilizce'yi ne kadar iyi bilirse bilsin öğretmesi çok zor. Beynin gerçekten iki yanının çalıştırılmasını sağlayan öğretim sistemini denemeden anlamak mümkün değil, siz sağdece öğrenmeyi isteyin, öğretmek onların/sistemin işi. Bir insan kendi içindeki deryayı ancak bu kadar güzel aktarabilir kitaplarına ve sistemine. Uğur Doğrugüven'e eğitime olan bu kıymetli katkıları ve ders aralarında bizlere verdiği hayat dersleri için bir kez daha teşekkür eder, eğitim yolundaki ışıklarının diğer arkadaşlarımı da aydınlatmasını dilerim. Bunca yıl başka eğitim kurumlarında harcadığım vakite ve nakite üzülmemek elde değil.... Collapse
Lütfen bekleyin...
Aykan Kantoğlu Aykan Kantoğlu üzerine yazdı 17 Şubat 2009
Burada olabilme nedenim Bu yazıları Şu anda Liverpooldan John Moores universitesinden yazıyorum. Sevgili Hocam, Master yapmayı kafama koyduğumda daha sizinle tanışmamıştık bambaşka kurslarda ielts sınavı için boğuşurken aylarca bir arpa boyu yol katedemediğimi biraz geç anladım ve sizinle tanışmamızda aynı... Devamını oku
Burada olabilme nedenim Bu yazıları Şu anda Liverpooldan John Moores universitesinden yazıyorum. Sevgili Hocam, Master yapmayı kafama koyduğumda daha sizinle tanışmamıştık bambaşka kurslarda ielts sınavı için boğuşurken aylarca bir arpa boyu yol katedemediğimi biraz geç anladım ve sizinle tanışmamızda aynı zamana denk geldi.Hiç ümidim kalmadığı anda bana ışık tuttunuz ve o kısacık zamanda sınava hazır hale gelmiştim ama yinede inanmıyordum olabileceğine taki sınava girene kadar.Sınavdan çıktığımda sizinle konuşmamı ve başardığımı biliyordum.Şimsi İngilteredeyim burada da sizden öğrendiklerimin faydasını çok çok fazla görüyorum.Gerçekten buraya gelmemdeki payınız çok çok büyük buraya neler yazsam az hocam. Herşey için emekleriniz için bana kazandırdıklarınız için çok teşekkürler. Saygılar ellerinizden öperim. Aykan... Collapse
Lütfen bekleyin...
İlker AÇIKBAŞ İlker AÇIKBAŞ üzerine yazdı 16 Şubat 2009
İngilizce, Türkiye'de Türkçe Öğrenilir. İngilizce bir bilimdir. Bu bilimi anlamak ve kullanabilir olmak çok önemlidir. Bana göre, bu konuda Türkiye'de eğitim alınabilecek en değerli ürünler ise bu bilime yıllarını vermiş olan ve bilgilerini bizlere aktaran Sayın Uğur DOĞRUGÜVEN hocamızın hazırladığı... Devamını oku
İngilizce, Türkiye'de Türkçe Öğrenilir. İngilizce bir bilimdir. Bu bilimi anlamak ve kullanabilir olmak çok önemlidir. Bana göre, bu konuda Türkiye'de eğitim alınabilecek en değerli ürünler ise bu bilime yıllarını vermiş olan ve bilgilerini bizlere aktaran Sayın Uğur DOĞRUGÜVEN hocamızın hazırladığı kitaplardır. Kendisine ve yetiştirdiği öğretmenlerine İngilizce'yi bize öğrettikleri ve anlamamızı sağladıkları için canı gönülden teşekkürler. NOT:Ömrümün 10 yılını değişik kurslarda ingilizce eğitimine ayırdım. Fakat bu sistemle 3 ayda, şimdiye kadar öğrendiğimden daha fazlasını öğrenemedim...En kısa sürede görüşmek dileğiyle Tekrar tekrar teşekkürler. İlker AÇIKBAŞ... Collapse
Lütfen bekleyin...