Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
Ziyaretçi Ziyaretçi üzerine yazdı 3 Temmuz 2009
sayın site sahibi Ben 50 yaşında,frasızca öğretmeni ve zaman zaman mütercim tercumanlık yapan bir bayanım.Bundan 20 sene önce yine Uğur hocamızın İzmir de SITA LEARNİNG ingilizce eğitim kursunu bitirdim,inanilmaz zevkli ve rahatlatıcı bir programdı,hatta panik atak şkayetim vardı,onu bile dersler... Devamını oku
sayın site sahibi Ben 50 yaşında,frasızca öğretmeni ve zaman zaman mütercim tercumanlık yapan bir bayanım.Bundan 20 sene önce yine Uğur hocamızın İzmir de SITA LEARNİNG ingilizce eğitim kursunu bitirdim,inanilmaz zevkli ve rahatlatıcı bir programdı,hatta panik atak şkayetim vardı,onu bile dersler ve kasetlerdeki rahatlama ve gevşeme teknikleri ile geçirip atlattım çok şükür....ne yazıkki artık hocamın bu kursu İzmirimizde yok,olsa yine sırf rahatlamak ve tekrarlamak için giderdim. Sevgiyle kalın herkeze özellikle tavsiye ederim Gül Maro... Collapse
Lütfen bekleyin...