Ziyaretçi Defteri
Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.
Tarif ve teşekkür. Mustafa Bey'i ve bu eğitim kurumunu tanıdığıma gerçekten çok memnunum. Büyük emek ve birikim sonucu oluşturulmuş bir sistem,anlaşılması en kolay hale getirilerek kendi dilimizde öğretime sunulmuş.Böylece öğrendiğimiz herşeyi gerekçeleriyle öğrenmiş ve kalıcı bilgi elde etmiş oluyoruz.Memnuniyetimin göstergesi... Devamını oku
Tarif ve teşekkür.
Mustafa Bey'i ve bu eğitim kurumunu tanıdığıma gerçekten çok memnunum. Büyük emek ve birikim sonucu oluşturulmuş bir sistem,anlaşılması en kolay hale getirilerek kendi dilimizde öğretime sunulmuş.Böylece öğrendiğimiz herşeyi gerekçeleriyle öğrenmiş ve kalıcı bilgi elde etmiş oluyoruz.Memnuniyetimin göstergesi olarak ben,eşim ve kızımla birlikte bu eğitimi almaktayız.Özellikle Mustafa Bey'in ve Eşi'nin eğitimi gönüllerini katarak vermeleri bizlerde tesir ve kalıcılık bakımından etkisini iki kat artırıyor.Gerçekten öğrenmek isteyenlerin zaman ve bedellerinin tam kaşılığını alacaklarına yürekten inanıyorum. Tabiki eğitim belirli bir sürec alıyor. Bu sürecin değişkenliği bizim gayret ve çabalarımızla doğru orantılı oluyor. Eksiklik oluştuğunda kendimde olduğunu görüyor ve yaşıyorum. Sistemde şahsım adına eksiklik göremedim. Sistem kurucusu olan Uğur DOĞRUGÜVEN Bey'e kazandırdığı bu hizmetlerden dolayı teşekkür eder ve saygılarımı sunarım. Uğur Bey'i ve sistemini layıkıyla temsil eden Mustafa Bey'e eğitimciliğinden ve adamlılğından ötürü özellikle teşekkür ederim. Erhan ÖZDENOĞLU Mimar... Collapse
