Ziyaretçi Defteri
Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.
Sevgili hocam ve Dostum: Uğur hocam... Hepimizin hayatında rol alan "birileri" vardır. Bu "birileri" söyledikleriyle, size destekleriyle, yönlendirmesiyle ya da sadece hayatınızda varolmalarıyla hayatınızı etkiler. Ve siz bunları unutmazsınız. Umarım unutmazsınız zira unutursanız "ihanet" edersiniz. Benimde hayatımda "birileri" oldu. O... Devamını oku
Sevgili hocam ve Dostum: Uğur hocam...
Hepimizin hayatında rol alan "birileri" vardır. Bu "birileri" söyledikleriyle, size destekleriyle, yönlendirmesiyle ya da sadece hayatınızda varolmalarıyla hayatınızı etkiler. Ve siz bunları unutmazsınız. Umarım unutmazsınız zira unutursanız "ihanet" edersiniz. Benimde hayatımda "birileri" oldu. O birileri, kimi zaman "abilerim", oldu, kimi zaman "dostlarım" çoğu zaman da "hocalarım". Sevgili, hocam, aynı zamanda "dostum", Uğur hocam da bu "biri"sidir. Önemlidir. Değerdir. En büyük reklam olan tavsiye üzerine gittim. Sadece ders değil hayatı da çalıştık. Sınavı geçtim, hayata "gol" attım. Ben belgesel hazırladım o izledi, eleştirdi. Haber yaptım, yorumladı. Mutlu oldum. Not ettim. Çokça paylaştık. Ben yazdım o dinledi, o konuştu ben yaşadım. Çokça konuştuk. Hayata dair düşünceleri paylaştık. İktirada, muktedirlere öfkelendik. Konuştukça kızdık. Birbirimize destek verdik. Sanırım o daha ağır bastı.Kilo farkımız var:) Çok beklettim kendinisi. Sabır gösterdi. Çok yordum. Dile bile getirmedi. Sevgili hocam ve "dostum" iyiki varsınız. Çokça kalın, güzel kalın. Ellerinizden Öperim... Saygılarımla. Önder.... Collapse
