Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
Ziyaretçi Ziyaretçi üzerine yazdı 14 Şubat 2009
Şükran Uğur hocamla yaklaşık yirmi senedir tanışıyoruz.Bizim bir sözümüz vardır ''bana bir babalık yap'' diye. Babam bana en güzel babalığı yaptı Uğur beyle tanıştırmakla. Zira eğitim aşkını Uğur hocamdan aldım. Burda kastettiğim; kitaplardaki eğitimden ziyade insanın içinde var olan Allah... Devamını oku
Şükran Uğur hocamla yaklaşık yirmi senedir tanışıyoruz.Bizim bir sözümüz vardır ''bana bir babalık yap'' diye. Babam bana en güzel babalığı yaptı Uğur beyle tanıştırmakla. Zira eğitim aşkını Uğur hocamdan aldım. Burda kastettiğim; kitaplardaki eğitimden ziyade insanın içinde var olan Allah vergisi az veya çok akıl yürütme, ilerletme, başkaları için de düşünme yeteneğini de su üstüne çıkardığı için Uğur beye şükranlarımı sunarım.... Collapse
Lütfen bekleyin...