Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
Ziyaretçi Ziyaretçi üzerine yazdı 24 Temmuz 2009
the door is open. İlkokul 4. sınıftan beri ingilizce öğrenmemeye çalıştım.Üniversite de ve daha sonra saygın bir üniversitede ingilizce öğrenmemeye çalıştım.3 özel kursa ve bir o kadar da kitap cd.Derken bu kursa geldim. hayatımda hiç bu kadar ingilizce öğrenmekten keyif... Devamını oku
the door is open. İlkokul 4. sınıftan beri ingilizce öğrenmemeye çalıştım.Üniversite de ve daha sonra saygın bir üniversitede ingilizce öğrenmemeye çalıştım.3 özel kursa ve bir o kadar da kitap cd.Derken bu kursa geldim. hayatımda hiç bu kadar ingilizce öğrenmekten keyif almamıştım.Samimi bir ortam öğrenmeniz için çaba gösteren bir öğretmen kursa gelmediğiniz zaman aranıp hatırlatılan bir müşteri hizmeti ve senet sepete bağlı olmayan ticari bir anlayış.Gerçektende kursa gitmediğim zamanlarda ki konularla ilgili bilgi önceden varsa sorun yok ama yoksa bilmiyorsunuz.Ama kursa gittiğiniz konularda tekrar da yaptınız mı unutmuyorsunuz.Hiç bu kadar ingilizce nin kolay olduğunju ve gramer hatalarını anlayacağımı düşünmemiştim.Bu siteye araştırma amacıyla girip bu yazıyı okuyan varsa düşünmesin.Çünkü ben çok araştırdım ve burayı buldum.İsteyen e-posta adresime yazıp bilgi isteyebilir. Teşekkürler Uğur Bey (Sistemden dolayı),Teşekkürler Mustafa Hocam öğrettiklerinizden dolayı.... Collapse
Lütfen bekleyin...