Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
Ziyaretçi Ziyaretçi üzerine yazdı 4 Ocak 2010
Değerli bir sistem Ben 3 yıl kolejde okuduktan sonra üniveritde 1 yıl yabancı dil hazırlık okudum.İngilizceyi iyi bildiğimi sadece akıcı olarak konuşamadığımı düşünmekteydim.İnternet üzerinden bu siteyi buldum.Mustafa Beyle tanıştığım o gün ingilizcemin o kadarda iyi olmadığını fark ettim.Bir süre eğitimlere... Devamını oku
Değerli bir sistem Ben 3 yıl kolejde okuduktan sonra üniveritde 1 yıl yabancı dil hazırlık okudum.İngilizceyi iyi bildiğimi sadece akıcı olarak konuşamadığımı düşünmekteydim.İnternet üzerinden bu siteyi buldum.Mustafa Beyle tanıştığım o gün ingilizcemin o kadarda iyi olmadığını fark ettim.Bir süre eğitimlere katıldım.Şimdi İngilizcem gerçekten iyi ve meramımı hiç zorlanmadan anlata biliyorum.Bu sisteme emek harcayıp bizlere sunan Uğur Doğruğüven bey'e ve bende emeği olan Mustafa bey'e çok teşekkür ediyorum. Barbaros Demir... Collapse
Lütfen bekleyin...