Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
Zeki Zeki üzerine yazdı 26 Eylül 2013
Çoğunlukla herhangi bir kursa kendimiz veya çocuğumuz için başvurduğumuzda önce genelde fiyatı yüksek olsa da taksitlendirme ödeyebileceğimiz miktarda yapıldığında;ne tür bir eğitim alacağımızda bi haber gözü kapalı olarak önümüze konulan senetleri imzalayıp bağlanıyoruz.Daha sonra gerçeği gördüğümüzde yapabilecek bir şey kalmıyor.İşte... Devamını oku
Çoğunlukla herhangi bir kursa kendimiz veya çocuğumuz için başvurduğumuzda önce genelde fiyatı yüksek olsa da taksitlendirme ödeyebileceğimiz miktarda yapıldığında;ne tür bir eğitim alacağımızda bi haber gözü kapalı olarak önümüze konulan senetleri imzalayıp bağlanıyoruz.Daha sonra gerçeği gördüğümüzde yapabilecek bir şey kalmıyor.İşte Uğur Doğrugüven de böyle bir şey söz konusu değil derse girip hem sistemin sana uyup uymadığını hemde öğretmenlerin dersi nasıl anlattığını görüyorsun,eğer beğendin ise aylık gördüğün ders saatıne göre ödemeni yaparak okuma hakkı kazanıyor ve devam ettığın her ay ödeme yapıp okuyorsun.Ayrılmak istediğinde de herhangi bir bağlayıcı bir şeyin olmadığı içinde işin mi çıktı, tatile mi gidiyorsun,tayının mı çıktı, canın mı sıkıldı, rahatsızlığın mı var, eyvallah deyip gidebiliyorsun.Böylece ne yapacağım nerede bu işe girdim huzursuzluğunda olmuyor. Bence Çabuk sıkılan biz Türk miletine uygun bir sistem.Sizce Uğur doğrugüven ticaretten çok eğitimi ön plana çıkarmamiş mi? bence öyle varın düşünün kararınızı ona göre verin.... Collapse
Lütfen bekleyin...