Ziyaretçi Defteri

Hakkımızda yazılan Google yorumlarına ek olarak, mezun öğrencilerimizin önceki tarihlerde yazdıkları yorumları buradan inceleyebilirsiniz. Siz de yorum yazmak isterseniz lütfen “Yeni Bir Kayıt Yazın” butonuna tıklayınız.

Ziyaretçi defteri için yeni bir kayıt yazın

 
 
 
 
 
* İle işaretlenmiş alanlar zorunludur.
E-posta adresiniz yayınlanmayacaktır.
Kaydınız yalnız biz onu inceledikten sonra ziyaretçi defterinde görüntülenir.
Kayıtları düzenleme, silme veya yayınlamama hakkımız saklıdır.
Edim Tuğçe Sudaş Edim Tuğçe Sudaş üzerine yazdı 30 Eylül 2015
Ben TED Ankara Koleji mezunuyum. Yabancı dil konusunda ülke çapında üne sahip bir okuldan mezun olduktan sonra üzerine katabileceğim bir şey olacağını hiç düşünmemiştim. Uğur Hocam’dan kolejde öğrenmediğim ve belki de sıradan bir İngiliz’in bilmediği incelikleri öğrendim ve muhteşem bir... Devamını oku
Ben TED Ankara Koleji mezunuyum. Yabancı dil konusunda ülke çapında üne sahip bir okuldan mezun olduktan sonra üzerine katabileceğim bir şey olacağını hiç düşünmemiştim. Uğur Hocam’dan kolejde öğrenmediğim ve belki de sıradan bir İngiliz’in bilmediği incelikleri öğrendim ve muhteşem bir kelime hazinesine sahip oldum. İngilizcem onun sayesinde zenginleşti, artık İngilizceye çok daha hakimim ve onun öğrettiği kelimelerle çok daha etkin konuşabiliyorum. Uğur Hocam’ın eğitim sistemini şimdiye kadar hiçbir yerde görmedim. O sistem sayesinde bana iki yıl önce öğrettiği konuları bile hatırlayabiliyorum, konuşurken kullanabiliyorum. Ona çok şey borçluyum. Üstelik sadece İngilizceme değil Almancama da kattıkları için ona minnettarım. Artık aynı şehirde olmamamıza rağmen, onun kitaplarını çalışarak eğitimime devam ediyorum, desteğini hâlâ görüyorum. Bu kadar değerli bir insanı tanıdığım ve öğrencisi olduğum için gurur duyuyorum. İyiki varsınız Uğur Hocam.Edim Tuğçe Sudaş İş Bankası... Collapse
Lütfen bekleyin...